ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 28 stycznia 2014

beret i komin nr 2

Witam:)

W tzw. międzyczasie powstał drugi z wiosennych kompletów: beret i komin. Podobnie jak w poprzednim pod szyjką zamiast szalika czy chusteczki ażurkowy komin. Komplet przeznaczony jest do tej właśnie kurtki .Kurtka jest mocno różowa ,uznałam więc,że różu już dość i wybrałam kolor granatowy.Po długich negocjacjach udało mi się przekonać właścicielkę,że różowe kuleczki wystarczą:) Komplet zaakceptowany wiec chyba nie jest źle:):):)Wszystkim i tak zawsze najbardziej w moich beretach podobają się antenki.;)

kolory na zdjęciach okropne.W rzeczywistości granat jest bardzo granatowy aż soczysty a tutaj wyblakły.Bardzo pochmurno u mnie i inne zdjęcia zrobić się nie chcą.







pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Jakie ładne różowe bąbelki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobór kolorów to strzał w dziesiątkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny komplecik, kuleczki dodają uroku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy komplecik, fajny pomysł z tymi kolorowymi bąbelkami. Podoba mi się.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten kropeczkowy zestawik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny komplecik, berecik jest rewelacyjny, a te kropeczki -śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw :))))
    Jestem pod wrażeniem Twoich prac i z pewnością nie raz się do Ciebie uśmiechnę :))))

    OdpowiedzUsuń