ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 24 stycznia 2014

beret i komin na wiosnę

dzień dobry

U mnie na szydełku już tematy wiosenne.Pierwszą rzeczą ,którą chciałabym pokazać jest komplet-- beret i komin.Całość przeznaczona jest na wczesną wiosnę,kiedy jest zbyt ciepło na zimowe szale i kominy ,a jeszcze zbyt zimno by pod szyjką nie było nic:) Osobiście nie lubię wszystkiego, co trzeba wiązać pod szyją dziecka.Z prostej przyczyny: nie wiem jak by się dziecko starało, to nigdy nie wywiąże sobie w przedszkolu szalika jak należy:). Dlatego robię coś a'la komin--golf.Wystarczy wciągnąć przez głowę i gotowe:) Jako,że jest on na wiosnę to jest lekko ażurkowy i na tyle wąski, by tylko lekko marszczył się pod szyją.Do kompletu beret.Całość szaro-czerwona z dodatkiem koralowego.Ściągacze i kwiatki nie są różowe-są koralowe,niestety jak zwykle aparat przekłamuje trochę.Wszystko ozdobiłam haftem z kwiatami.
W planach mam różne kombinacje kolorystyczne tego kompletu,bo bardzo mi się podoba;) Ale to w przyszłości,na razie robię to co muszę szybciutko skończyć:)

zapraszam do oglądania zdjęć .Czy coś takiego Wam się podoba??Taki sondaż robię:)









pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super zestaw;) Aga wspaniała robota! dziewczyny w kompletach od Ciebie szaleją i dobrze się pierze i świetnie nosi;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie się podoba! - cudowny komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny komplecik a ta antenka na berecie rewelacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny komplet i kwiatuszki świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, dla malucha idealne rozwiązanie ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ma się nie podobać, jak najbardziej się podoba!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo się podoba wszystko. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały wiosenny komplecik:)
    Pięknie wyglądają te kwiatuszki:)
    BARDZO mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się wszystko podoba i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba pomysł :) Zarówno ja jak i moja 4,5latka bardzo sobie kominy chwalimy :) Rewelacyjne rozwiązanie. A komplecik jak zwykle cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł. ładnie dobrane kolorki-takie żywe.
    SUPER!!!
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Peewno ,ze sie podoba :):) Agus Super komplecik :):)

    OdpowiedzUsuń