ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 22 grudnia 2013

zimowe komplety czapka+komin

Dzień dobry

Wczoraj zrobiłam 2 komplety,są dla moich dzieci.Czapka i komin są grube,bardzo ciepłe.Ozdobą są kokardki z cekinami i pompony.Kominy na razie dość ścisłe,ale po 2 tygodniach troszkę się naciągną.Zresztą moja córka lubi ciepło wokół szyi;)Wzór wybrałam prosty, na czapce bardzo ścisły i gruby, a na kominie troszkę zmodyfikowany, co spowodowało,że jest on bardzo miękki.Kolory typowo dziewczęce.Osobiście bardzo lubię połączenie fioletu i różu z szarym.Ten kolor podoba mi się bo nie jest ani różowy ,ani fioletowy.Taki pomiędzy.Czapki różnią sie kolorami cekinów na kokardkach.
Pozostało mi jeszcze do zrobienia rękawiczki do tych kompletów,ale na razie mam coś innego na szydełku.








tutaj komplet na mojej modelce,która kazała się szczelnie zamaskować:):)
 pozdrawiamy



ps. Pozdrowienia dla ULI :):)


10 komentarzy:

  1. Suuper kompleciki przygotowalas dla dzieci :):) Te polaczenia kolorkow mi rowniez bardzo sie podobaja :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawy, nasze już przetestowane na lodowisku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrowienia dla rozsądnej modelki!
    Umowy dotrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! absolutnie moje kolory i wzory!!! kominy uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za życzenia:))) Również cudownych, rodzinnych Świąt!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kompleciki, połączenia kolorów bardzo fajne.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. I mojej pociechy ulubiony zestaw kolorystyczny :) Nawet zażyczyła sobie pokój w podobnych kolorach ;) Róż-fiolet-szary. Kto wie, może na wiosnę uda się tatusia zmobilizować ;)
    A czapka i komin - pierwsza klasa!
    Dziękuję raz jeszcze za porady w kwestii włóczek - w końcu zakupiłam Dorę - jestem miło zaskoczona jej miękkością i temu, że w ogóle nie skrzypi przy robocie. U mnie szalik z klocków lego się dzieje na specjalne zamówienie mojej latorośli ;)

    Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt i worka prezentów pod choinką życzę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń