ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 17 grudnia 2013

szydełkowy komplet sowa i moja wygrana

Dzień dobry

najpierw pochwalę się prezentem jaki wygrałam u Nuty.Piękna biżuteria.Muszę powiedzieć,że widziałam pierwszy raz na żywo tego typu biżuterię i jestem zaskoczona.Mile zaskoczona.To jest piękna,solidna biżuteria!!Cudo.Wygrałam bransoletkę i wisior,ale dostałam też drugi komplet kolczyki i wisiorek oraz mnóstwo innych rzeczy:szydełkową bombkę,gwiazdki,słodycze,karteczkę z życzeniami ,za które serdecznie dziękuję.
Najbardziej podoba mi się bransoletka.Jest piękna.
Przy okazji zapraszam na bloga Nuty:  http://nuta-wszystkoodzieciach.blogspot.com/  .Tam wiecej takich ładnych rzeczy.Myślę,że można i nabyć,a warto:)








A teraz coś z mojej roboty
Komplet sowa dla małej dziewczynki,czapka,szal i rękawiczki.Wszystko kolorowe.






pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Wow! jestem pod dużym wrażeniem wygranej przez Ciebie biżuterii! - arcydzieła :-)
    Twój komplecik też bardzo uroczy i kolorki fajne, takie inne(od różowego ;-)), dla dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. SZCZESCIARA :):):):) Gratuluje Ci Agus wygranego Candy :) Saame Slicznosci dostalas :):) Twoj komplecik Sliczny :) Podoba mi sie ten zielony kolorek :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałaś piękną biżuterię , gratuluję. Komplecik świetny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną pozyskałaś biżuterię. Komplecik śliczny. Wyjątkowo ładnie dobrane kolorki-takie żywe.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej a komplet -sowa śliczny taki kolorowy i wesoły

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ślicznych prezencików :) A co do czapeczki z sówką to myślę,że po świętach Cię troszkę pomęczę (o ile mi pozwolisz .....np w szarościach )
    Pozdrawiam pa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna czapeczka i w dodatku sówka :)) rozpływam się :))

    OdpowiedzUsuń