ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 9 grudnia 2013

pieski--różne

dzień dobry

Dziś "zbieranina" różnych czapek piesków.Trzy pierwsze są zimowe, a granatowa jeszcze jesienna.Zdjęcie gdzieś wcześniej mi umknęło ,a chciałabym umieścić na blogu ,bo w tym kolorze robiłam pieska tylko raz.

Pogoda na dworze okropna,nie wiem czy to jesień czy to zima.Ciemno,pada.O tej godzinie mam pozapalane lampy w domu,bo nic nie widać:/Okropny grudzień się zapowiada.Już wolę śnieg,mróz,ale i słońce.Ksawery niby odszedł,a wieje tak,że antenę mi poprzestawiało:/Już nie narzekam tylko wklejam zdjęcia:)









pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Cudne psiaki!!!! U mnie też ciemno i ponuro. W dodatku niezbyt dobrze się czuję, pewnie z powodu pogody...
    Umilam sobie czas chodzeniem po blogach - wreszcie mam wolny dzień i mogę ponadrabiać zaległości :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Psiaki - słodziaki :-) U mnie od paru dni tak gorąco, że już prawie narzekam, że za gorąco ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie czapeczki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są śliczne :) podziwiam po kolei każdą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczki Przesliczne :):) Mam nadzieje ,ze te wiatry juz sie u Ciebie uspokoily !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń