ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 27 grudnia 2013

komplet krasnal

Witam
I już po świętach:):)Przemilczę te dodatkowe kilogramy;) Dzieci jeszcze bawią się prezentami,ale obawiam sie,że za chwilę te zabawki będą już "stare" :)Korzystając z tego,że sa zajęte przeglądnęłam swoje robótkowe zdjęcia.Miałam pomysł, żeby do końca roku pokazać zdjęcia wszystkiego co zrobiłam,ale nie umieściłam na blogu.Tak żeby zrobić porządek.Doliczyłam do 110 zdjęć i dałam spokój.Mam jednak silne postanowienie częściej produkować posty żeby nie robić sobie takich zaległości:).
Święta świętami,ale wieczór bez szydełka u mnie nie istnieje,więc i w te dni powstało co nie co.
Komplet czapka krasnal+ komin.Kolory takie jak w poprzednich kompletach.Komin tym razem inny--nie motany a wciągany przez głowę.Na zdjeciu modelka  maława jest i czapka wisi trochę:)Ten akurat komplet jest dla 6 latki.Zdjęcia niezbyt ładne,ale potwornie ciemno jest u mnie a chciałam komplet już wysłać




pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Prześliczne, kolory są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo mi sie podoba ten komplecik :):) Tak sobie mysle,ze Ty to taka Pracowita Pszczolka Jestes :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie juz prawie Noworocznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To połączenie kolorków to zawsze strzał w dziesiątkę!
    Jakim Ty ściegiem zrobiłaś komin???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem:):) wiesz,że ja nie robię z żadnych schematów ani wzorów.sama wymyśliłam,pewnie taki nie istnieje:D Wpadnij,obejrzysz.

      Usuń
  5. Twoje prace są takie śliczne! Oglądam poszczególne posty i zdjęcia - masz wspaniałe pomysły i wyjątkowy gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i znów te słodkie kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet. Bardzo lubię te krasnalowe czapki, kolory świetne. WSPANIAŁEGO NOWEGO ROKU 2014 !!!!!!!!!!!!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie kolorków śliczne :)))
    kwiatuszki urocze :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam talent ;) życze wielu udanych arcydzieł w 2014 :)

    OdpowiedzUsuń