ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 4 grudnia 2013

dinozaury na niebiesko

Witam


Chciałabym dziś zaprosić Was na fajnego bloga-może znacie:) http://pracowitesloneczko.blogspot.com/  Jestem pod wrażeniem tego co Joanna szyje i nie tylko szyje.Przepiękne zabawki,poduchy dla dzieci,a skrzynka z narzędziami jest świetna.Zapraszam tam do pooglądania.Do jutra można jeszcze zapisać się na candy:).


A u mnie kolejna porcja dinozaurów.Wszystkie niebieskie a jedna czapka do kompletu ma rękawiczki,też dinozaurowe.







pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Brak mi słów. Cudne czapki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asie znam i tez ustawilam sie w kolejce grzecznie :):) Przesliczne czapeczki :):) Ulubiony kolorek mojego synka :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dinusie pierwsza klasa
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dinozaury:) Wspaniałe są:)
    Ślicznie dziękuję za słowa uznania:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozczuliły mnie na amen ;)))
    pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń