ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

sobota, 30 listopada 2013

szydełkowe koty

Dzień dobry

Dziś 2 czapeczki,bardzo podobne do siebie.Obie to koty, w takiej samej kolorystyce,ale kolory "odwrócone" .Pierwszy kot jest różowy z dodatkami szarymi,drugi kot szary z dodatkami różowymi.Obie czapki to pilotki z warkoczami,grubsze,zimowe:)
Mnie bardziej podoba się ten szary,ale ja mam taki przesyt różu,że nie jestem obiektywna:)
Ważne,żeby podobało się dziewczynce,która będzie ją nosiła.




bardzo dziękuję za komentarze i maile.Przypominam,że jeśli ktoś ma pytania do mnie to zapraszam na maila: me_ga@op.pl

pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Mi też podoba się bardziej szary kotek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne te kociaki. Masz napęd do dziergania. Podziwiam i trochę zazdroszczę. Ja też stawiam na szaraczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kociaki ,aż żal że nie mam małych dzieciaczków którym bym mogła ubierać takie superowe czapy .
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne czapeczki.Bardzo mi się podobają. Na razie nie mam w rodzinie małych dzieci, ale... może.... kiedyś... dla wnuków. kto to wie---mogłabym coś takiego wydziergać.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne czapeczki :):) Suuper Ci one wychodza :):) Ja znalazlam suuper wzorek na czapeczke dla malej ,ale bede musiala jeszcze wloczki odpowiedniej poszukac :) Na razie trzeba pokonczyc wkoncu to co juz sie pozaczynalo :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Mnie też bardziej podoba się szara czapka :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne czapeczki jak wszystkie które wychodzą z twoich zdolnych rąk pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne:)
    Ale ta w szarościach też mi bardziej się podoba:)

    OdpowiedzUsuń