ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 18 listopada 2013

I znów dinozaury-zima

Dzień dobry

Robię na zmianę czapki jesienne z zimowymi.Jedni jeszcze myślą o jesiennych, inni już o zimowych ,a są i tacy,którzy zamawiają  z myślą o wiośnie:) przezorny zawsze ubezpieczony;)
Dla chłopców chyba najbardziej popularna jest czapka dinozaur.Ciekawa jestem jakby wyglądała w typowo dziewczęcych kolorach.Jeszcze nie robiłam.Jakiś róż z fioletem:D
Dinozaury są bardzo grube,naprawdę zimowe.W różnych kolorach,połączeniach.
Bardzo ciekawa byłam tego żółtego z zielonym,wydawało mi się,że będzie zbyt wyraziście,ale moim skromnym zdaniem wygląda super.Na pewno rozjaśni ciemne kurtki chłopięce.Tak myślę.


przepraszam,że nie zawsze odpowiadam na pytania.Najczęściej odpowiadam na te mailowe,bo maila kontroluję.A te z bloga nie zawsze.Nie mam po prostu czasu.
pozdrawiam zimowo

8 komentarzy:

  1. Wow - genialny pomysł! Wspaniałe czapki ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony z żółtym wygląda świetnie :) Śliczne robisz te czapki, no po prostu cudne. Ja skończyłam tę robioną od dołu - jest raczej ok, robię teraz szalik. A - i znalazłam na youtube kurs robienia czapki od góry - następną na pewno tak zrobię :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. I masz racje zielony z zoltym wyglada Rewelacyjnie :):) Suuper czapeczki :):) Hmm dziewczeca opcja jest rowniez ciekawa :) Milego Nowego Tygodnia Ci zycze :) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla dziewczynek oczywiście różowy z szarym lub ecru......nie pamiętam czy zapraszałam Cię na moje candy....... jesli nie to zapraszam oczywiście do zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zieleń z żółtym jest super! - zawsze podobało mi się to zestawienie kolorystyczne, a w przypadku dinozaura jest po prostu fantstyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dinozaury rewelacyjne, ja bym ubrała moją córeczkę w tego zielono-żółtego:-) bo ona nawet nie chciałaby różowego:-), powiedziałaby do mnie : mamo no co ty różowy dinozaur:-)

    OdpowiedzUsuń