ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 8 października 2013

kot

Dobry wieczór

Tak myslę,że chyba założę galerię modeli:) bardo podobają mi się moje czapy na obcych buziach:)Cieszę się kiedy mamy pokazują mi swoje dzieciaczki.I to ,że mają do mnie zaufanie.
Dziś kolejny mój model:

a taki był na płasko

zdecydowanie na modelu ładniej wygląda,prawda?:)


I pozostając w temacie kotków.Czapka kot dla dziewczynki.W fioletowym kolorze i z kwiatuszkiem.Do kompletu rękawiczki.





pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Czapeczki Sliczne :) Na modelu Slicznie pasuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na modelach Twoje czapki po prostu ożywają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne czapusie:)Pozwolisz,że jak mi się uda to zgapię jak zrobić rękawiczki dla synka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne są te Twoje czapki! Masz naprawdę nieograniczoną wyobraźnię - co rusz coś innego!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń