ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 21 października 2013

komplet myszka-zima

Dzien dobry

Dziś pokażę odrobinę z tego czym zajmuję się ostatnio.Są to komplety zimowe.Może nie na trzaskające mrozy,ale na "normalną" zimę są idealne.Wzory w większości znane,ale nie tylko.
Dzisiaj wrór pierwszy: komplet myszka.Czapka z podwójnej grubości włóczki,szalik też grubszy,do owinięcia.Rękawiczki jednopalcowe.Wszystkie zdobienia i kolory dobrane odpowiednio do siebie.







podoba się Wam??:)
pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Jak byłam mała moja mama wydziergała mi taki komplecik, uwielbiałam go;) ten jest słodki i połączenie popieli z różem super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komplet. Aż żałuję, że nie mam dla kogo czegoś podobnego zrobić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny,marzę aby kiedyś taki zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny myszkowy komplet. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet :-) Cudne myszki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to - czy się podoba? No oczywiście, że się podoba!!!! Fantastyczny komplet! Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny komplecik :):) Super kolorki :) Pozdrawiam Cie Zdolna Kobietko :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mi się podoba? bardzo, bardzo mi się podoba :) Komplet jest poprostu uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i co Ty za pytania zadajesz? Super jest komplecik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów nowe pomysły
    myszki są super !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń