ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 17 września 2013

sowy--tym razem dla dziewczynek

Dzień dobry
jesień w pełni.Widać to na Waszych blogach.U mnie też jesienne czapy królują:)
Kolejny raz poczułam co znaczy dziecko w przedszkolu: wszyscy leżą padnięci pod atakiem jelitówki;) Ja nie,bo ktoś musi przecież sprzątać,prać,podawać,włączać,wyłączać.....Pewnie padnę na końcu jak już wszyscy pójdą do szkoły i pracy, i będę musiała sobie sama podać,włączyć i wyłączyć.
Na szczęście atak nie jest wielki;)

dzisiaj pokażę sówki.Ostatnio były chłopięce to dla równowagi dziś dziewczyńskie.Widać to chyba po kolorach no i kwiatuszku.








chciałabym podziękować Pani Bożenie oraz Pani Basi.One wiedzą za co:) dziękuję raz jeszcze.
a gdyby ktoś chciał na żywo zobaczyć te i inne sowy a mieszka w Brzesku lub okolicach to chętnie podam namiar:)
pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Ta fioletowa jest najlepsza;) zdróweczka dla Was!!!!! ja mam przyszykowaną dla Was paczkę niestety w sobotę nadam kończę szycie;)
    Buziaki dla dziewczynek!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem się zdecydować które sówki ładniejsze - te z otwartymi czy zamkniętymi oczyma :-) Zdrowia życzę Tobie, a szybkiego powrotu do zdrowia Twojej rodzince :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne czapeczki, sówki są na czasie to pewnie szybko chętni się znajdą.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra są te dziewczyńskie czapusie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze czapeczki, najbardziej przypadła mi do gustu ta niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh jak ja kocham te twoje sówki :)Współczuję, ale ja mam to samo w domu- mogę paść na końcu i sama się obsłuzyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudne :) Wszystkie mi sie Baardzo podobaja :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. A dwie prześliczne sówki przyleciały dzisiaj do nas:)Cudowne:) Jeszcze raz bardzo dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń