ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 11 września 2013

komplet zimowy szydełkowy

Dzien dobry

zacznę od podziękowań tym ,którzy napisali do mnie maila w sprawie zabawek:) Po raz kolejny przekonałam się o sile blogowego świata.Paczki już do mnie "idą" Teraz pozostaje mi kombinowanie sukienek dla lal:-)


Ciągle robię coś nowego.Tutaj komplet dla chłopca na zimę.Czapa i rękawiczki grube,z podwójnie nawijanej nici.Aplikacja znana i lubiana przez chłopców w każdym wieku (dziewczynki chyba też).
Szal długi ,taki do okręcenia i zawiązania.Też grubszy







czy się spodoba????nie wiem...


pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Suuper komplecik :):) Szkoda ,ze nie przeczytalam Twojego poprzedniego posta jak jeszcze bylam w domu :( Na pewno znalazlabym autka :) Moze nastepnym razem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik bardzo ładny i dla chłopca i dla dziewczynki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet :-)
    Wspaniały pomysł i perfekcyjne wykonanie. Rękawiczki urzekły mnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny komplet, ciekawa kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba się i to bardzo !!!! rewelacja, i jak na czasie bo ja mam wrażenie ze Angry Birds są wszędzie ;-) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez dwóch zdań!!!Fajny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet!!!! Naprawdę super Ci wyszedł!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń