ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 22 sierpnia 2013

witam

po przerwie:)

byłam na małych wakacjach:) a po powrocie czekały na mnie piękne prezenty
pierwszy od Ani i jej dziewczyn
fantastyczne rzeczy.Moje dziewczynki już sie podzieliły i dziękują:)
a dla mnie woreczki z lawendą.Pachną przepięknie w szafie z kurtkami;)




 zdjęcie poobracane bo same się obracają:-///!!!$$#$%^%%$#


a drugi prezent to wygrane candy w szmatkowej krainie Biedronki

poduszka i kosmetyczka są piękne.Idealnie i starannie uszyte.Poducha pięknie się prezentuje na mojej kanapie
zdjęcie jeszcze nie zrobione bo mam bałagan w pokoju;) pokażę następnym razem
za wszystkie prezenty dziękuję

a robótkowo dzieje sie baaaardzo dużo.Zaczął się sezon jesienny.Nastepnym razem relacja i zdjęcia:)

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Piękny prezencik dostałaś od Ani.Gratuluję i zasyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cie po przerwie :) Przesliczne prezenty dostalas od Ani :):) I Gratuluje Ci wygranego Candy :):) Milego Slonecznego popoludnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że niespodzianka się udała;))

    OdpowiedzUsuń