ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 6 sierpnia 2013

szydełkowa czapka sowa

Witam po niezapowiedzianej przerwie:)
tak wyszło,ale już wracam;)

Straszny upał więc brak ochoty do pracy.Robię jedynie  białe rzeczy właściwie.Dziś już nie wytrzymałam i zrobiłam czapeczkę sowę.Tak w oderwaniu od bieli.
Zrobiona "dla nikogo". Jest do kupienia --gdyby ktoś miał ochotę.Czapka rozm ok 46cm--na mniej więcej roczną dziewczynkę.Włóczka akryl.Kolor szary taki jak na zdjęciu,róż intensywny,ciemny.Zdjęcia pokazuję 2: z lampą i bez.Żadne nie pokazuje 100% koloru,ale czapeczka jest fajna myslę:)  (szary i inne kolory poza różowym są takie jak na zdjęciach bez lampy)





Kiedyś moje dziewczyny zobaczyły na blogu u Ani--Anulka akwaria ze słoików.I powstały nasze akwaria.:):):)







a takie cytryny wyhodowałam na własnym drzewie:) na zdjęciu w porównaniu z jajkiem kurzym.A nie jest to wcale największa cytryna.



i to tyle
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Aga jak ja sie cieszę, że jesteś!!!!no brakowało mi szydełkowych pięknych czap, a akwaria świetne i bardzo pomysłowe co do cytryny wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z cytryną przegięłaś Kochana! ;D No nie mogę! Masz rękę do roślin :-)
    Akwaria fantastyczne, zaraz pokazuję córci i lecimy własne lepić :-)
    Czapeczka przesłodka, aż się chce znowu małą córeczkę mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czapeczka, na pewno nabywca zaraz się znajdzie.Gratuluję własnej cytrynki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej Jestem Pod Wielkim Wrazeniem CYTRYNY :):):) Jak chodzilam z malym w brzuszku to jadlam cytryny jak jablka tak mi sie ich chcialo :):) Czapeczka jest Rewelacyjna :) Bardzo mi sie podoba :) Akwaria Suuper pomysl i do tego jak slicznie wyszly dziewczynkom Twoim Brawo :):)
    No i na koniec NOOO WKONCU JESTES :):) Ciesze sie baardzo :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadłam w końcu nadrobić zaległości w oglądaniu Twoich robótkowych poczynań ;)
    kompleciki są perfekcyjnie wykonane ♥ ... jesteś świetnie przygotowana do sezonu , bo chociaż lato w pełni to ONA ... ta zima ;)... jednak wkrótce nadejdzie
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna czapeczka! Sowy są w ogóle świetne :) Jestem zachwycona wyhodowaną przez Ciebie cytryną!!!! Pokaż, proszę, zdjęcie drzewka. I napisz, jak je hodowałaś - czy kupiłaś w kwiaciarni, czy wyhodowałaś z pestki?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń