ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 5 lipca 2013

szydełkowy szalik myszka

Dzień dobry


Najpierw muszę napisać kilka słów o tej nieszczęsnej mojej poduszce:D
Nie chodzi o to,że technicznie one były źle zrobione.Chodzi o to,że chciałabym taką drutowaną z haftem z guzików i koralików,ale nie mam cierpliwości,żeby dłubać kilka dni na drutach.A ta szydełkowa też zrobiona dobrze i szybko no ale  na szydełku!!lubię robić,nie lubię mieć.Tak mam i już.Nawet jak ją zrobię to do szafy albo komuś podaruję.To w odpowiedzi na Wasze komentarze:),ale miło mi,że jednak komuś się podobały moje wypociny;)
I jeszcze jedno,staram się nie odpowiadać w komentarzach,bo kiedy zakładałam tego bloga to obiecałam sobie,że nagrodzę 1000 komentarz jakimś zestawem moich czapkowych wyrobów.I żeby było uczciwie sama odpowiadam rzadko.
Atelier Marysi,Iwona Dohrmann,nuta,Anna Biedrońska,Asia305,Pracowite słoneczko,Ania,Anulek--------->>>>>wszystko z tą drugą w porządku było oprócz tego,że zrobiona na szydełku:)
Anulku--->>>>ja cały czas robię,na różne pory roku i zimę i wiosnę i jesień.

a teraz robótkowo:

Oto szalik,zrobiony na szydełku,który jest kompletem  do czapki z poprzedniego posta( czyli prezentu cd.).Taki sobie wymyśliłam.Myślę,że takich kompletów zrobię więcej,w różnych kolorach i rozmiarach;)
Zdjęcia niezbyt dobrej jakości.Fiolet nigdy mi nie wychodzi na zdjęciach:/

to białe to zakręcony ogonek.Zrobiłam po to żeby rozjaśnić czerń szalika.
a tak wygląda komplet:




i sama czapeczka,zdjęcie może trochę lepsze a może i nie


w robocie kolejna czapka do prezentu,kiedy skończę pokażę.
pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Ładny szaliczek w sumie wyszedł piękny komplecik.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    zapraszam po wyróżnienie, niestety nie mogłam wysłać maila.
    Pozdrawiam http://czarno-bialeinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prezent super - uwielbiam takie ręcznie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga ten komplet jest rewelacyjny. To ja skonsultuję co sobie dziewczynki życza i dam znać na @ jeżeli chodzi o mnie to jakbyś mogła podesłać jakie wzory czapek robisz;) udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy komplecik... na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. komplecik rewelacja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny szalik do kompletu z czapusią:)

    OdpowiedzUsuń