ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 12 lipca 2013

szydełkowe czapki i komplety na zimę

Witam


W POŚCIE TYM ZNAJDZIECIE MOJĄ PROPOZYCJĘ NAKRYĆ GŁOWY I KOMPLETÓW NA ZIMĘ:)
ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA























































































































































































































































































.
















zimowy beret



pozdrawiam




14 komentarzy:

  1. to ja wyrażam swoją opinie WOW~!!!zawsze mówię że zrobienie czegokolwiek to połowa sukcesu druga to dobór kolorów;)Aga tobie to wychodzi rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie baardzo podoba ten komplecik :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pomysl, pieknie wszystko razem pasuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet! Gąsienica mnie urzekła, tym bardziej, że sama miałam/mam chrapkę na taką aplikację :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny, a ta dżdżownica super!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komplecik, wszystko mi się podoba fason,kolor i wykonanie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżdżowniczka wywołuje uśmiech na twarzy!!! Bardzo pozytywny komplecik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest jak zwykle cudny :-) jak oglądam Twoje czapki to chciałabym mieć wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ha,ha fajna dżdżowniczka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka wygląda rzeczywiście na ciepłą. Jej, kiedy Ty to wszystko robisz? Codziennie coś nowego. Podziwiam :) Komplet bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to się stało, że dopiero teraz dotarłam na Twojego bloga. Cudowne prace, Wszystkie bez wyjątku.Sama szydełkuję od niedawna u gdy odkryłam Twoje prace mam plan zrobienia czapki. Tylko mam problem- zakupiłam włóczkę na 3-3,5 szydełko i nie wiem czy sie nadaje na czapkę zimową. Już próbowałam robić, ale wychodzi dość cienka, podwójną nitką i szydełkiem 5.0 wychodzą duże dziurki. Może masz jakis pomysł, jak zrobić czapkę zimową, ciepła, bez dziur, bo nie chciałabym aby moje Słoneczko zmarzło w uszka.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś naprawdę bardzo uzdolniona, szkoda że nie da się tego produkować na ogromną skalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na tym polega urok takich czapek. Nie każdy taką ma,nie każdy może mieć :)

      Usuń