ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 7 lipca 2013

ostatnia część prezentu

Dzień dobry
Dokończyłam mój prezent.Dziś ostatnia jego część.Czapeczka bawełniana,ale robiona ażurkiem.chciałam żeby była takk na wczesną jesień,tak na początek.Kolor jest taki szary gołębi,na żywo podoba mii się baaaardzo.W dodatkach trochę fioletu żeby nawiązać kolorystycznie do pozostałych czapeczek.




myślę,że jesiennie zaopatrzyłam dziewczynkę wystarczająco:)
3 czapeczki i szalik.Zobaczymy czy się spodoba.Całość wygląda tak:





a na szydełku mam komplet myszkowy ale w zupełnie innej kolorystyce.Tym razem już na konkretne zamówienie.
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Piękny i bardzo bogaty zestaw na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw jesienno zimowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tworzysz czapeczki.Ten komplecik uroczy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko prezentuje się wybornie :-) wręcz idealnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper czapeczki :) Jak i szaliczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet!!!! I rzeczywiście - na wszystkie pory roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. o MATKO! JAK MA SIĘ TAKI PREZENT NIE PODOBAĆ?!

    OdpowiedzUsuń