ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 5 czerwca 2013

z zapasów

Dzień dobry

Dopadła mnie niemoc szydełkowa, związana z pogodą pewnie.To naprawdę wielka rzadkość u mnie;) Od rana tradycyjnie leje,a ja robię tylko to co muszę,głównie rzeczy białe ,do chrztu.Żeby nie zasypywać Was nudną bielą szperam w starszych zdjęciach.
Komplet--szalik i kapelusik,zrobiony na konkretne życzenie i zamówienie.Kolor ,kwiatki,grubość,wszystko wybrała mama dziewczynki.Grubość kompletu spora,bo robiony podwójną nitką.Szalik długi,taki do okręcenia.Włóczka 100% akryl.



dzisiaj pochowałam kwiaty na balkonie pod dach.Woda aż się z nich wylewa.W truskawkach rozłożyłam słomę,ale nie wiem co z nich będzie.Szkoda,bo zielonych owoców jest mnóstwo.Jesienna pogoda wpływa chyba na mnie depresyjnie;)

witam nowe osoby obserwujące,dziękuję za każde słowo.Sama wciąż trafiam na nowe blogi i będę tam wracała.Oglądam wszystkie Wasze piękne rzeczy i moja lista potrzeb rośnie;)

pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczny komplecik. Mnie też dobija pogoda i niestety wpływa na wenę. A o braku truskawech wolę nie myśleć

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik jak zawsze u Ciebie sliczny ii taak praktyczny :) U mnie po kilku tygodniach zimna i opadow pierwszy tydzien jak slonko sie pokazalo i w koszulkach mozna chodzic. Wszystko fajnie ,ale w Polsce sie przeziebilam :( i tak kaszlec nie umiem przestac. No nic trzeba sie kurowac aa Tobie zycze Sloonka Duuuzo Slonka ,aby truskawki i wszystko inne slicznie roslo !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny komplecik.Nie wiem czy będą w tym roku truskawki jeżeli tak to nie będą słodkie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplecik i ta zieleń....super!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kolory tęczy, nie koniecznie wszystko różowe, ale ja czekam jak będzie coś dla mnie;)))) jesienno zimowego;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego!! :-)
    Bardzo oryginalny zielony kolor, a kwiatuszki są po prostu urocze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie i kolorowo, bo życie nie musi być szare, jest takie, jakim je sami stworzymy. Cieszę się, że tu trafiłam, zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplecik :) Urokliwy jest dodatek w postaci kwiatków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń