ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 28 czerwca 2013

prezent

Dzień dobry

Przez ostatnie dni zajęta jestem wszystkim i niczym:) .Zawsze robię to na ostatnią chwilę, a teraz postanowiłam bardziej przemyśleć swój prezent.Powstała pierwsza czapka.Z grubej bawełny,w kolorze białym,na jesień.Na dole zrobiłam ściągacz,bo wtedy czapeczka lepiej przylega do głowy.Nie zrobiłam go w bieli,bo wiem z doświadczenia,że dzieci ciągle pociągają czapki niekoniecznie czystymi rączkami:) Jest więc zielono. Ozdobą są 2 kwiaty,ciasno zszyte ze sobą z dużymi liśćmi.
Postanowiłam,że całość tej wyprawki musi mieć jakiś jeden wspólny akcent kolorystyczny,tak żeby pasowało do jednej kurtki czy płaszczyka a nie 10 różnych. I będzie to fiolet albo jego odcienie.
W robocie jest kolejna część "wyprawki"









pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Komplecik bardzo ładny. W ostatniej bodajże burdzie widziałam coś fajnego, wyślę ci na mail :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i gustowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O super będzie komplecik ja się może o te dwa kominy dla dziewczynek uśmiechnę;))))) a z poduchą wierzę Aga że sobie poradzisz, oczami wyobraźni już ją widzę tylko kolory zamazane. Buziaki i gratulacje dla córki;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne rzeczy tworzysz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. extra czapeczka i niezłe plany robótkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czapeczka jak zwykle boska a trzymam kciuki za udane wytwory drutowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczka Sliczna :):) Trzymam moocno kciuki za poszewke :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapeczka jest śliczna! Trzymam kciuki za tę poduszkę robioną na drutach :)

    OdpowiedzUsuń