ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 20 czerwca 2013

chrzest lato-cd.

Dzień dobry

Dziś kapelusik do chrztu,ale oczywiście nie tylko do chrztu.Zrobiony z cienkiej włóczki akrylowej,z małym rondem,dośc mocno ażurkowy.Idealny na lato.W 3 wersjach dodatków.
Na zdjęciach z opaską,cienką,delikatną.







chwilowo mam chyba jakąś niemoc czapkową;) robię tylko to co muszę i nic nie wymyślam.Za to błąka mi się po głowie pewnien większy projekt dla dzieciaków(.Jak zacznę to pokażę.) albo jakaś wymianka gdzieś......nie wiem.Mam niezbyt dobre doświadczenia w tym temacie.2 razy brałam udział i szkoda gadać.Nie wiem po co niektórzy chcą się wymieniać jeśli nie mają ochoty poświęcić czasu i energii na prezent,który jest coś wart w sensie estetycznym chociażby.
a jakie Wy macie zdanie na temat wymianek?macie dobre doswiadczenia czy nie bardzo?Bierzecie udział w takich zbiorowych czy raczej tylko prywatnych?


pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Czapeczki ładne, w ogóle to jest krój który bardzo ładnie prezentuje się na główce dziecka, wiem bo miałyśmy podobną :)Nie brałam udziału w żadnych wymiankach czy tym podobnych sprawach, choć mam na to ochotę. Jak chcesz możemy coś razem wymyślić :), tylko tu raczej w grę wchodzi dopiero sierpień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga ja uwielbiam wymianki i bardzo serio do nich podchodzę niestety, masz rację trudno ocenić kto się trafi na wymiankę przy losowaniach. Mam kilka przykrych doświadczeń dlatego wymieniam się tylko tak między znajomymi blogami, wiem co ja mogę zrobić i wiem co inny potrafi;)
    Buziaki udanego dnia!
    ja czekam na wysyp czapek dla dorosłych ludziów;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna czapeczka :) Kazda odslonka mi sie baardzo podoba :)
    Co do wymianek to ja jak na razie nie trafilam zle. A to co Ja sama przygotowalam wczesniej na prezenty to widzialas :) Lubie sobie przemyslec i zrobic tak ,aby sie komus na prawde podobalo :) Jezeli bylabys chetna ,jezeli chcialabys to i Ja jestem chetna :) Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczka jest przepiękna:)
    Mam za sobą 3 wymianki ( umawiałam się z tą osobą, która się do mnie zgłosiła) i niestety wstyd się przyznać, ale zawsze miałam problem, żeby się wyrobić w terminie, także na razie dałam sobie spokój. Te hurtowe wymianki mnie odstraszają i jak na razie nie zamierzam brać w nich udziału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kapelusiki.Odnośnie wymianek nie brałam udziału w żadnej i chyba nie chcę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusiki śliczne! I te opaski są urocze :) Brałam udział w wymiankach, tylko raz się rozczarowałam. Ale chyba lepsze są wymianki prywatne - w takich nie brałam udziału, ale tu przynajmniej "znasz" tę drugą osobę, wiesz, jakie rzeczy robi. Dziękuję za życzenia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam czasu na wymianki tzn. znalazłby się, ale wolę nie ryzykować! Za to w zabawach blogowych chętnie biorę udział:)Czapusia i opaska super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna czapeczka. Wg mnie z białymi dodatkami jest najfajniejsza.
    Ja osobiście brałam udział w 1 wymiance i wiedziałam na co się wymieniam, nie w ciemno na niespodziankę, i jestem zadowolona.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń