ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

sobota, 11 maja 2013

z kuleczkami

witam

dziś czapeczka bawełniana w pastelowych kolorach.Ozdobą są zarówno paseczki jak i rząd różowych kulek i 3 kwiatki na gałęzi. Robiona wzorem ścisłym,ociupinkę cieplejsza niż ażurki,ale generalnie na pogodę taką jak za oknem:) Zrobiona wielokrotnie w różnych kombinacjach kolorystycznych.



jutro wielki dzień mojego dziecka.Trzymajcie kciuki żeby nie lało,nie było gradobicia albo tornada:/,bo właśnie leje u mnie jak z cebra:(


pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Aga to zyczę Wam słońca, na pewno wyjdzie;) i wspaniałego dnia dla Was i Waszej pociechy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapeczka a jutro na pewno będzie ciepło i słoneczko w taki dzień jak Pierwsza komunia nie może być inaczej pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki aby wszystko było ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. zamówiłam pogodę na jutro :-) a czapeczka jak zwykle urocza

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki i dmucham na chmury :)czapa śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczka śliczna, a ja trzymam kciuki za jutrzejszą pogodę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka sliczna :) Trzymam kciuki za piekna pogode !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapeczka jest śliczna! Przeczytałam Twój post wczoraj wieczorem, kiedy wróciłam ze szkolenia. Zaskoczyło mnie, że u Was pada, bo u nas był nieznośny upał. A dziś już jest pochmurno (ale ja lubię taką pogodę :) Oczywiście - trzymam kciuki!!! Żeby wszystko poszło dobrze!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak Wielki dzień ?, chyba pogoda mnie nie posłuchała :-( Zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń