ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 14 maja 2013

Nie wiem,czy ją już pokazywałam

Dzień dobry
Nie wiem czy pokazywałam już taką czapeczkę.Wydaje mi się,że nie :)
Zrobiona z włóczki bawełnianej ,biało-turkusowa.Z przodu gałązka z kwiatkami i listkami. Czapeczka wiosenno-letnio-jesienna.Nie jest gruba.





Dziękuję za życzenia,niestety padało i było zimno,ale i tak było przyjemnie i uroczyście.:)



Dostałam wyróżnienie z FUSIKOWA.Dziekuję. i odpowiadam na pytania:
 1. Samotność czy grupa ?----samotność
2. Książka czy gazeta/czasopismo ?---książka
3. Ulubiony kolor ?--czarny,szary i różowy
4. Zdjęcia czarno-białe czy kolorowe?---czarno-białe
5. Kwiaty cięte czy w doniczkach? cięte,ale tak je lubie że w życiu nie utnę kwiata:)
6. Kino czy teatr? chyba teatr
7. Buty na obcasie czy płaskie ?----zależy kiedy,ale chyba płaskie
8. Ulubiony smak lodów ?  waniliowe
9. Złoto czy srebro ?---srebro
10. Książka czy ebook?---książka
11. Spacer czy wycieczka rowerowa?---rower

ja blogów nie wybieram:)

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Czapeczka sliczna :) Suuper kolorki jak i dekoracja slicznie wyglada :)
    Ciesze sie baardzo ,ze spodobal Ci sie moj kapelusik :) Teraz biore sie za nazutke na nozki dla dzidzi co pojawi sie na lato :):) Ale i mam w planie do kapelusika taka na szyje chustke zrobic:) Poniewaz zawsze zakladam ,wiec bedzie miala mala dla odmiany do kompleciku z wloczki :) Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa przepraszam i Gratuluje Ci wyroznienia :) Milo jest Cie troszke lepiej poznac :):)

      Usuń
  2. Urocza! Kolorki piękne, szczególnie te turkusowe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorkami wstrzeliłaś się w lato :) Bardzo ładna, a mnie to zastanowiło są różne rodzaje włóczek? Zielona jak żaba jestem w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie widziałam,ale czapeczka piękne kolory ma. U nas też padało a dzisiaj słoneczko;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że padało... Na uroczystości mojego syna też padało - była 15 maja kilka lat temu. A czapeczka - śliczna! szczególnie ta gałązka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń