ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

sobota, 25 maja 2013

motylek

dzień dobry

Czapeczka bardzo wiosenna--motylkowa. Zrobiona z bawełny,białej i różowej a z przodu aplikacja motyla.Bawełna jest cienka,na wiosnę i lato.






siedzę sobie uwięziona chorobą w domu i zachciało mi się chlebka pieczonego. Miałam w szafce od jakiegoś czasu gotową mieszankę chlebową.Ktoś   mii dał,nawet nie wiem już kto.Postanowiłam wypróbować






nigdy nie robiłam z czegoś takiego i zachwycona raczej nie jestem.Pewnie to kwestia "wyczucia" takiej mieszanki.Mnie wydaje sie ,że chleb był mało puszysty.Chyba kupię ją i jeszcze raz wypróbuję,zobaczymy.Ciasto słabo w sumie "rosło"





a na końcu chlebek wyglądał tak:






w smaku był niezły,trochę za bardzo spiekłam.Niby tyle ile w przepisie podano,ale mój piekarnik jak zawsze piecze dużo szybciej.




a na koniec kilka migawek z mojego ogrodu.Różaneczniki różnej maści.Stare już są.Kiedyś miałam ich bardzo dużo,ale choroby wyniszczyły kilka krzaków.Zostały te najsilniejsze,których nic juz nie bierze;)








te krzaki są w rzeczywistości duże,ale zdjęcie robione z góry.
U mnie za oknem praca wre.Wszyscy sąsiedzi pracują przy sobocie w ogrodach,bo pogoda dziś  niezła .A ja choruję pod pierzynką.Nawet na balkon nie mogę wyjść,a mam jeszcze do dosadzenia kilka pelargonii.
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Masz piękne rośliny w ogrodzie! Cudne są te różaneczniki! Bardzo ciekawy efekt dały koraliki w motylku :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. czapeczka orginalna, a chlebuś wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje różaneczniki , chlebek na wygląd smakowity.
    Czapeczka bardzo ładna.Życzę dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylek bardzo kolorowy, bajkowy, śliczny... :-)
    Chlebek wygląda bardzo smacznie, a ogródek po prostu piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń