ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 12 kwietnia 2013

beret wiosenny dla dziewczynki--z różem

witam
nie wiem jak już tytułować posty z beretami więc będę ciągle tak samo "beret wiosenny dla dziewczynki" :):):)
dziś berecik znany,ale w innych kolorach.Ten na zdjęciu jest w rozm. 48.Zrobiłam go przez pomyłkę tzn. rozmiar pomyliłam.Właściwy już wysłany:)
Kolory to szarości i róże.Przy kwiatach troszkę żywej zieleni.Włóczka miękki akryl.








a teraz pokażę co dostałam w paczce od 2 dziewczynek.:) hmm zaraz piranie moje osobiste zabrały,bo niezbędne są na pikniki misiowe(!!!!) Łaskawie zostawiły mi jedną obok kompa.I był jeszcze rysunek żyrafki,ale nawet zdjęcia nie zdążyłam zrobić.Teraz jest tapetą (podobno fototapetą) w domku dla pet shopów. Zapewniam że jest na głównej ścianie petshopowego salonu:) Dziękujemy:)





pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Śliczny berecik! Jak zwykle świetnie dobrane kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że oglądam teraz sama ten beret bo już by było, Mamo jest cudny takiego jeszcze nie mam:) Aga paczka dotarła dziękuję, przepraszam nie miałam czasu wczoraj odpisać i poszło też dzisiaj, bardzo dziękuję za gumki, prezentują się jeszcze lepiej niż na fotkach i widzę ze dotarło;)dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba 2 berety wystarczą na jeden sezon,nawet dla wielkiej modnisi:):)

      Usuń
  3. Bardzo ładny:)ale ja podziwiam bo mnie się wydaje że to musi być bardzo pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Wpadłam pooglądać co się dzieje w Wełnianej Krainie ... i co widzę .... cuda tu czarujesz :)))
    Boskie te czapunie ...rozczulająco słodkie
    A patchwork zawsze możesz zostawić sobie na potem ;)

    OdpowiedzUsuń