ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 27 lutego 2013

czapki szydełkowe misie,myszki,pieski ,sowy,stworki...

dzień dobry


czapki misie,myszki,stworki...... Wykonane z włóczki akrylowej i bawełnianej,kolorowe,śmieszne.Dla tych,którzy lubią takie wzory.Różne wzory i kolory.Na zdjęciach przykłady


















































































































































































































































piesek












myszka akrylowa














































pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. a jaka c ena tych czapusi ???
    pzdr Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. AZ DECH ZAPIERA,GRATULUJE I ZAZDROSZCZE TALENTU, JAK PATSZE TO WSZYSTKIE BYM CHCIALA :)))
    A CZY ROBI PANI JAKIES REWELACYJNE OPASKI DLA KOBIET,TAKIE NA USZY SZEROKIE JESIENNO-WIOSENNE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam sobie twój blog i jestem zachwycona- piękne rzeczy tworzysz :)
    A te czapki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są wszystkie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !!!!!!!!!! OGROMNE WESOŁE WRAŻENIE robią te czapki sa przepiękne :))
    pozdrawiam Basia-Brzesko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam trafiłam na Twój blog przypadkiem i powiem że Prześliczne są te czapeczki:) Ja właśnie zaczynam przygodę z Szydełkowaniem i nie ukrywam że będę podglądać Twoje arcydzieła :D Mam małe pytanie jakiej grubości jest włoczka i jakiej firmy?? Mam nadzieje że pytanie to nie problem... Gorąco pozdrawiam Ewelina.... mapetka1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne czapki boskie po prostu, sama robie czapeczki ale do Pani dzieł to mi wieeele brakuje.
    Są CUDOWNE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość że wszystkie są rewelacyjne to jeszcze ta ilość i różnorodność robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brak mi slow by opisac te cudenka - ma pani wielki talent !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wielkim wrażeniem, czapki są przecudne, pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, czapeczki są przepiękne. Jeśli to nie problem, czy mogłabym prosić o informację z jakiej włóczki je Pani robila? Sama zaczęłam dopiero zabawę szydełkiem i chciałabym spróbować coś takiego stworzyć. Pozdrawiam Ania a.wisniewska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Dech mi zaparło z wrażenie. Cudne to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te czapki ,to fakt .Ja dopiero zaczynam przygode z czapkami...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. zamiast tyle oglądać, trzeba brać przykład z Ciebie, łapać za szydełko i nic tylko robić robić i robić .... tylko kiedy ... zawsze brakuje czasu na wszystko ... dobrze, że dzieciaki śpią wieczorem...
    Czapka minionkowa jest super, myślę, że już wkrótce zrobię takie dla moich chłopców.
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow przepiekne wszystkie sa,ma pani talent nie ma co i zmotywowala mnie pani do dzialania

    OdpowiedzUsuń